2009年11月22日星期日

来来回回...

第1日返到香港,搅都不训直接就去吃好野、Shopping了,個样鬼死冇咁残!
撞鬼!好似饿鬼上身咁!一個人吃一碗碗仔翅捞面+甜酱芝麻炒面&川冻柠乐家姐嘅车仔鱼旦面+黏饭旺角朗豪坊—每次返嚟玩都会过来梢嘅。由中层第1楼(下低仲有4层嘅)直通上到8楼咁高嘅手扶梯,好壮观!我好钟意它,它抹杀佐我影好多张!我地再直上到12楼。上到12楼嘅Live Band台好有圣诞气氛每层都有以所属嘅星座像,最顶楼当然係我射手啦。祗要放散银入去個箱度,就可以批下你嘅运情嘅嘞!注意!每個星座上高都内有乾坤嘅!每個月嘅情批都唔同嘅。譡譡!本月大晒!我又上多幾层,企喺15层楼咁高影相,我脚喺度振紧嘅!哈哈... LED霓虹灯!感觉自己好似王子。好浪漫!

俾D时间我嚟Upload!近排返佐嚟我好懒啊!日日都好攲好懒啊!

唱得咁激动做咩啫?---> --->

原来狗不理饱子,真嘅狗都唔理拒!硬到...又冇味

6 条评论:

阿Don 说...

你我都是射手座?哈哈

ei
我决定了
如果下次我背包去香港,一定要碰到你在那儿的时间!决定了!

fufu 说...

黏饭?? wow... nice!! i want 黏饭 + soy bean =p

Xing Tells You 说...

oh? I thought is same de leh~ XD
Sales? can let me know more detail ma? cuz I might going to EH tomorrow~ ^^

Still need to go to Ipoh only buy o? haha~~ If you give me for free I sure go there geh~ wakakaka

小东 说...

Don:
哇...
要玩咁大咩?
哈哈...
好啊!
尽量配合你啦...

Fufu:
ok!
next time when u go to HK traveling.
u can go to 油麻地地铁站C出口的通达食店 find it's.
it's most popular.

Xing:
no!
i mean's our ipoh outlet shop front is more big that KL
no.
that's End Year Promotion's Sales is running in ALL in m'sia E.H Outlet.
so many product's got big discount's.
like a BB Cream、BB Balm、some Skin care、base or foundation discout 50%. except ALL NEW ITEM in NEW BB series and NEW Skin care product's just only 10-30%.
than all accesary in 40% discount.

i said if u want buy come to iph purchase frm me.
not just for ipoh only.

Chris 说...

我都系好钟意香港.

小东 说...

咁...
多D去香港促进香港嘅经济、旅游发展咯!
哈哈...

Creative Commons License
步入秋东小东製作,以共享創意署名-非商業性-禁止衍生 3.0 香港 授權條款釋出。
此作品衍生自xiaodong86.blogspot.com
超出此條款範圍外的授權可於小东网站查閱。