2009年5月1日星期五

全城劲爆A H1N1(猪瘟)...!!!

呢个月,有笔嘅、blog嘅、有口嘅,都会讲过、写过《一百零一夜》。
套戏素质唔多讲,反而系啲“反评”可以攞嚟笑下。评套戏唔好嘅,通常话佢贩卖印度贫穷、丑化印度贫民区、以歌舞昇平/荷里活美梦淡化印度现实,又话部戏得奖,实质帮唔到印度贫民改善生活。
呢啲评论好笑嘅系,肤浅扮关怀!无线嘅《一百万人的关怀》你...又睇咗未?
电影,从来都系“贩卖”嘅工厂,《奇幻逆境》贩卖廉价浪漫同遗撼;《叶问》贩卖民族意识同武术,但又唔见有人出声,只因印度系一个穷国家!一部电影唔可以改变贫局,系常识,连20个国领袖开会都唔可以即时救贫啦!怪罪于《一》,只系评到冇嘢好评,不如搏个人道主义影评人身份都好。
其实,电影都系一半娱乐一半启发啫!真确程序系,电影影响个人,个人影响他人,齐齐影响社会,过程系就系慢D,不过系要咁嘅!

《一百零一夜》主角一夜脱贫,无耻星爸仲想以一百万美金来卖咗只“金鸡”来脱贫,好彩只系美某记者嘅试探计谋嚟啫!影真无耻!
柏芝都系,一个访问,全城支持大翻身,好过参加“百万富翁”。
柏芝人生经历如果拍成电影,应该离奇过“一”,当然而家未系结局,谢家躬人亦未系时候大跳番场Bollywood Dance!
上个月3份大报,头版都系柏芝,讲真我对事唔对人,呢种现象,实在系“沦落”。根据《大英百科全书》,报纸:提供新闻、观点特别报道和涉及公共利益的咨询的出版物...我实在念唔到柏芝狂插冠希涉及港人边忽利益?。柏芝出现喺娱乐杂志,fine,好顺理成章,但报纸应该系社会嘅最后道德防线,连呢个堡垒都被娱乐攻占时,有时,我哋又不能怪责政府无能,管制D报馆登刊嘅自由。不过都好过D报章头版一开就系D咩党咩派大打出手,你扯甩我旗,我又扯甩番你个胸围啦!又咩“炸尸案中有案,意大利媒体大爆内情—一枪唔死,再补多飞至死”呢则新闻本地报馆系绝对唔敢登出来,系我喺国外报章睇到嘅。呢两件头条足足登足两年,有时嗱起份报纸又睇到个头条咁,真系想嗱手就篺开去!烦唔烦嘅啫!!!

然之后又到成龙篇,哗...劲!!!一边开坛,把机关枪连扫中横3地!劲啊!不过他发嗡风D嘢都唔系完全错晒嘅。就好似依段提到:“中国人系需要管制嘅,包括毒奶品、电器发生爆炸炸伤人、果汁里面加工完全唔拉杠系冇一滴植物成分嘅、山楂饼里边掺石膏粉同发臭发霉嘅烂山楂、D便杉唔洗过就拿嚟着着佐个身体生疮发炎里面生虫、等等...,你睇吓D人无耻到,为开D钱完全唔理人嘅生死!真系讲得几啱哦!因为虽然我都好支持中国,不过我买电器嘅话,即使质素一样系咁屈机,我都系宁愿晒多D钱买日本货都惊买“中国制造”嘅,因为爆炸案听得太多了,不过我屋企应该都唔允许中国电器入侵嘅,因为我系SONY嘅发烧友嚟,所有电器都系SONY系列嚟。至于一D喺中国买好独特好有代表中国嘅杉,我通常会带返嚟洗两次先会开始着。

呢个星期全球最关注嘅热门话题当然系非H1N1(发猪瘟)莫属啦,快杀到埋嚟啦!呢几日行街逛Watsons、Guardian平时D口罩摆喺个架度发晒瘟都冇人会好心嘅买返屋企坉,一听见发猪瘟啫,D人含叭冷惊死咁抢晒返屋企!大马都未被入侵再加上就算入侵都冇咁快杀埋来啦,怡保人原来都好惊死嘅!好彩我都唔晒虅,因为我天生鼻敏感平时有不舒服都会戴住出门嘅,都仲有盒几。听平时买落相熟嘅药房讲买断市同都唔知几时先会来货,因为厂家要先供应俾需要援救嘅国家先。不过我都唔惊,因为她哋都会先留俾我嘅。唉...一句讲晒,猪...都唔系几好惹嘅。真系“猪事多事!”、“猪你全家!”同“猪狗都不如!”,有睇新闻都知,点净关猪嘅事啦,都会人传人嘅!

嗡得太多嘢了?会唔会好似成龙咁会俾人开枪射咧?千祈唔好啊,已经瘦到肉都冇得俾人插了!

5 条评论:

fufu 说...

其實我覺得成龍講的很好
人類是需要管制的...
不然天下會大亂...

豬流感...瘋牛症...禽流感...
我們還是吃齋吧

文字君女 说...

上面的,我已经吃素几天了,因为学校的肉很贵。

赞同张柏芝的戏,我想一定很吸引人呐。

寒雨 说...

世界上的灾难,不管是天灾还是人祸总是无穷无尽......而人们的生命总是一次又一次地被玩弄.....T.T 幸福时要学会感恩 @.@

阿Don 说...

东哥你还是少出门好...
看你那么瘦..

ps#花样男子我已经看完了
哈哈哈

爱上棉花糖的男孩 说...

对呀~~流感搞得人心惶惶……可是还是一样很多人吃猪肉啊~~哈哈~~我们还打边炉勒~~

Creative Commons License
步入秋东小东製作,以共享創意署名-非商業性-禁止衍生 3.0 香港 授權條款釋出。
此作品衍生自xiaodong86.blogspot.com
超出此條款範圍外的授權可於小东网站查閱。