2009年1月6日星期二

跨国出台感想...

“唔经唔觉又两日返来嘞...”
唉!唔讲又至何讲起就...唉!算了!自己对得了自己就算了!
话说...BODY GLOVE揾咗我哋呢班唔系model嘅model到新加坡帮佢哋行骚嘅,可能往往D时装骚嘟系D衣架身材嘅男女model出场,表达出来嘅涵义俾人觉得好似净系俾D身材好嘅人先可以买来着。咁啱我哋依班喺倒数派对度一班另类、身材比较普通嘅人着住D衫出来行骚,D公众觉得有新鲜感呱,受到青睐,个上头睇咗嘟几满意。所以就派我哋依班人去新加坡抢吓新加坡嘅风头!滴确好另类啊(=_=II)!!

不过嘟真系几另类吓嘅,因为我哋唔需要model般嘅严苛。好似平时咁行就得,不过要有型少少嘅就得了,行完就要我哋成班坐喺个台度同partner倾讥扮到好free、好似普通一班朋友喺埋一齐聚会咁休闲。咁用心良苦表达出来嘅用意其实系要话俾人知嗰品牌系好平民嘅,适合各界人士着出来休闲嗰。系啊!最后的确真系好成功咁吸引唔少公众嘅眼光,引起普罗大众嘅哗然同注意。真嘅俾嗰嗰高层念到用普通人来行骚俾起用衣架人来行骚成功吸引大众对佢哋品牌嘅概念同sell D咩野!好劲wor!!!

第一次喺唔系自己嘅国家行骚,觉得好兴奋又紧张!不过最后比起个班“轫屎轫样”“嗨面轫样”嘅model行得成功得到好评,开心得多!其实又难怪人家D专业model会咁瑙我哋依班人嘅,因为我哋依班怡保仔、妹“捞过界”又比起佢哋班专业嘅model得到咁好嘅回响。唓!讲唔好听D啊,我哋呢班咪系正式嘅“骑咧啡”来!再加上我哋成班平均起来嘅岁数嘟只系得20岁咋!正常来讲当然会瑙我哋呢班瑙到出屎!几唔愤气啊,简直想当我哋系姜咁啪啊!哈哈...

今次取经成功!其实我当今次系个经验来咋!当咩嘟攞来尝试啰,嘟几好玩嘅。我唔会发模特梦嘅,自己知自己事啦,万事莫强求!嘟唔系吃依行饭嘅人来嘅。听讲,这个月23号好似仲有一场喺mid valley要我哋再去行多场。不过仲未证实。

哟!讲到天花龙凤,好似几吸引咁!唉...算啦!呢条路唔易行嘅,况且呢嗰牌子嘟唔系经常有骚嘅牌子来,饿死嘟未天光啦!嘟系见步行步算啦,况且我迟D仲有我自己嘅事业同学业要实行!发梦???嘟冇咁早啊!等天光啦!讲完啦!唔知大家有咩想讲叻?
死佬!害我返来嗰阵时喺机场又买咗两支香水!唉...该烩囖!!!

事实证明:万事嘟有可能会发生嗰wor,不过有时真系要等到嗰玖云到咗先至得嘅!!!”

写广东,其实是因较顺畅、好说他们专业模特的不是!咔咔...!
“我唔系喺度晒,只系分享Z!”

10 条评论:

Miney 说...

頂你
寫廣東話看到辛苦5678下=。=

PlingChee 说...

对咯
广东话很辛苦看咧^^
嘿嘿``


初次到访
你好^^

阿Don 说...


又唔系去香港
需唔需要讲广东阿
哈哈哈

取经?我捻系取“新‘经
华语讀为 = 取“新”金“

冇去SG D 相?
呵呵呵
纪念品都冇咯
唉!

爱上棉花糖的男孩 说...

哇~~小东是广东人?看得好辛苦,有很多字都是古古虾而已……

我想你们站到舞台上应该不必专业的model逊色吧~~:P

anthony 说...

哟~ 广东话jek嘛~ 难不倒我的~
哈哈
不过你真的会在那天midvalley走show哦?

fufu 说...

我也要做model

Kid: Kill In Dark 说...

广东话都几难明的啊。
恢复华语好啦~~
方便下各位乡亲父老,叔伯兄弟姐妹
来欣赏欣赏你的作品啊嘛~~
^^

-天空之城- 说...

既然都在这行了~

只能说~

加油吧~

Chris 说...

行catwalk, 正噃.

小东 说...

min:
呵呵...
抱歉!抱歉!
我贪方便!哈...

慧芝:
抱歉!不好意思!
贪方便为了自己却苦了读的人!
你好!
欢迎光临!

小孩:
har...???
大家都好忙
冇人影到相wor!
要等吓赞助商睇吓有冇!

棉花糖:
是啊!
我是广东+客家人
呵呵...
还好啦,可能观众觉得新鲜吧!

axordim:
是啊!
不过到时不知会不会临时变卦罢了!

lcfu:
我相信你也可以的!

kid:
抱歉啦!
没想到写广东话会牵连到那么多
哈哈!

天空之城:
谢谢!

chris:
呵呵...

Creative Commons License
步入秋东小东製作,以共享創意署名-非商業性-禁止衍生 3.0 香港 授權條款釋出。
此作品衍生自xiaodong86.blogspot.com
超出此條款範圍外的授權可於小东网站查閱。